Food vs Marketing відкриє дві стритфуд-точки із сендвічами та салатами Banh Mi vs Marketing.

«Я готую тільки ту їжу, яку їм сам. Якщо я не знаю, що їсти, їм сендвіч. Бань Мі, як на мене, найкраще поєднує ті речі, які мені подобаються», – каже Женя Михайленко.

«Це наша експансія у просуванні сендвічів та салатів Banh Mi vs Marketing», – розповідає керівник компанії Food vs Marketing Женя Михайленко.

За його словами, заклад працюватиме у режимі to-go. Гості замовлятимуть страви й отримуватимуть їх через спеціальне вікно. Посадкових місць у закладі не буде.

Першу точку під робочою назвою Window 1 на вулиці Антоновича, 48 керівник компанії Женя Михайленко планує відкрити до початку літа. Розташована вона між закладом «Львівські круасани» і барбершопом Chop-Chop. Роботи на проекті розпочалися в середині квітня.

 Раніше мережа Food vs Marketing анонсувала відкриття у Києві протягом 2018 року трьох нових закладів – моноформатів шаурми, супу Фо та бургерів.

 Нині у межах компанії Food vs Marketing працює раменна Noodle vs Marketing і моноформат Бань Мі Banh mi vs Marketing.

Фото: 1 – Володимир Шуваєв для The Village Україна, 2 – Женя Михайленко / Facebook