За останній місяць у Києві розпочали роботу одразу кілька закладів із хот-догами – зокрема, моноформати «Білий налив» і Do Be Do. Окрім того, Bistro Bistro відкрили новий сезон на барахолці «Кураж Базар» двома новими хот-догами. The Village Україна запитує про тренд керівників нових закладів із хот-догами.

Ян Монастирський


засновник і керівник Bistro Bistro

Чи є в Києві новий тренд на хот-доги? Так, легка хвиля відновлення інтересу сьогодні помітна. Як на мене, це пов’язано винятково з успіхом Bistro Bistro.

Секрет успіху хот-догів як стритфуду полягає в тому, що люди люблять їсти сосиски і люблять їсти на вулиці.

На мій погляд, ідеальний хот-дог повинен бути і не дешевим, і не дуже дорогим. У такому хот-догу ідеально поєднуються всі елементи. А ще від нього повинно пахнути гарним настроєм.

Марія Банько


PR-директорка Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова

Хот-доги завжди були популярними, адже це найбільш універсальний формат стритфуду. Сосиска у булці – це зрозуміло абсолютно всім. У старшого покоління бургери вже викликають питання, а от хот-доги цілком зрозумілі всім.

Що відрізняє поганий хот-дог від хорошого? Хороша булка, хороша сосиска і хороші соуси. Це просте поєднання, яке працює.

До того ж хот-доги є продуктом, який дає можливість забезпечити досить швидку подачу. Наприклад, у «Білому наливі» ми гарантуємо подачу не довше ніж за три хвилини. Якщо людина хоче перекусити, то вона розуміє, що за 10 хвилин встигне і придбати їжу, і поїсти.

Окрім того, обираючи концепцію для нового закладу, ми враховували аспект, пов’язаний з історією Хрещатика. Адже перші точки з хот-догами на цій вулиці з’явилися ще у 80-ті. Можна сказати, що тут був такий собі Нью-Йорк. Ці точки відкривали перші гастроентузіасти, які мали досвід подорожей по світу і розуміли, як повинен працювати стритфуд. Тож локацію для «Білого наливу» ми довго не шукали.

Оксана Цикалюк


власниця Do Be Do

У сучасних мешканців міста надзвичайно швидкий темп життя. Тому можливість перекусити смачно і швидко – це те, що потрібно всім. Своєю чергою, хот-дог є продуктом, який зручно їсти на ходу. Та головний його плюс – гнучкість; із хот-догами можна експериментувати, постійно створювати нові смакові поєднання.

До того ж хот-дог – це стритфуд із певною закріпленою культурою споживання. Наприклад, на стадіонах у Сполучених Штатах це головна, якщо не єдина їжа. Середньостатистичний американець з’їдає за рік 60 хот-догів.

Власне, наша мета полягає саме в тому, щоб довести, що хот-дог може бути цілою культурою, як це є, приміром, у США, Канаді та Франції. Адже з цим стритфудом пов’язані позитивні емоції від сімейного відпочинку, відвідування спортивних подій, концертів, фестивалів і парків розваг. На наш погляд, розвивати цю культуру можна лише за умови збільшення кількості моноформатів хот-догів – це сприятиме розвитку звички їсти хот-доги в місті.

Ідеальний хот-дог повинен бути достатньо ситним, щоб втамувати голод, а ще зручним для їжі та смачним. Тобто це поєднання доступності, зручності та смаку.

Фото: Анна Бобирєва; обкладинка – Peter Secan / Unsplash