The Village Україна продовжує рубрику «Плейлист», у якій просить артистів ділитися улюбленою музикою.

Берлінський діджей та продюсер Ben Klock разом із технічною командою клубу Berghain представить власний шоукейс Photon, вечірка відбудеться 13 жовтня у першому павільйоні кіностудії Довженка.

Редакція просить музиканта скласти плейлист для читачів The Village Україна.

DVS1 – Black Russian

DVS1 – Black Russian

Коли чую перші акорди Black Russian, відразу передчуваю, що ближче до фіналу трек знову зірве мені дах, незалежно від того, скільки разів чув його раніше. Мене завжди вражав талант Зака (DVS1 – американський діджей Зак Хуторецький – ред.) створювати приголомшливий і потужний саунд на мінімалістичному фундаменті.

У неділю він закриватиме нашу вечірку, і це буде справжній розрив для всіх прихильників жорсткого індустріального техно.

Trevino – Forged

Trevino – Forged

Мені відразу сподобалося в цій мелодії, тільки-но я її почув, те, що з перших секунд чуєш ударні та баси – похмурий та важкий фірмовий саунд Trevino. У межах одного жанру доволі часто можна помітити одні й ті самі патерни, це пов’язано з тим, що продюсери копіюють звучання одне одного. Завжди приємно бачити дещо інший підхід до створення техно.

Etapp Kyle – Aurora

Etapp Kyle – Aurora

Це для мене ідеальний приклад того, як певні треки можеш по-справжньому оцінити лише з часом. Певний період ця мелодія найменше мені імпонувала серед треків Etapp Kyle, та згодом непомітно й органічно перетворилася на мій улюблений трек у творчості діджея. До речі, ви знали, що він українець? :)

Heiko Laux – Dry Me (Acid Mix)

Heiko Laux – Dry Me (Acid Mix)

Одного разу ми з Хейко летіли одним рейсом, і з усмішкою великої дитини він тоді віддав мені свій USB-носій, додавши: «Можливо, ви знайдете там щось для себе». І, чорт забирай, я справді знайшов! Мені подобається присмак ейсід-техно, що супроводжує трек і контрастує з характерним для нього мінімалізмом. Трек Dry Me дуже соковитий у своєму саунді.

Ben Klock – Pulse

Ben Klock – Pulse

Трек, що йде шляхом берлінської техношколи 90-х років. Він також чітко визначає первісну ідею лейблу Klockworks, котрий повинен був дати притулок моїм власним необробленим і більш жорстким трекам. Завжди любив незавершені ескізи – як у живописі, так і в музиці – і вважаю, що вони мають право на життя.