Gastrofamily Food Market – це формат фудхолів від «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова». Перший GFM відкрили торік біля Бессарабського ринку, також формат запустили у співпраці з мережею АЗК WOG на вулиці Стеценка. Новий заклад із сімома форматами від ресторанної компанії Дмитра Борисова почав роботу на проспекті Героїв Сталінграда на Оболоні. Офіційне відкриття закладу відбулося 7 травня.

Gastrofamily Food Market

Де: місто Київ, проспект Героїв Сталінграда, 16-Б

Коли: 10:00–23:00 (тестовий режим)

Instagram

Концепція та локація

Gastrofamily Food Market – це третій фудхол «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова», що поєднує сім форматів ресторанної компанії. Розташований заклад у колишньому приміщенні Don Mare на проспекті Героїв Сталінграда, на першому поверсі будівлі, де працює магазин goodwine.

Фудхол має 870 м² і близько 300 посадкових місць, включно з літнім майданчиком. «Це заклад із потужністю, як на Бессарабці або навіть більшою. Зараз, коли всі роз’їхалися з міста, Бессарабка приймає близько 1500 людей на добу, а в гарні літні дні може приймати до 4000. Очікуємо порівнюваних показників від Оболоні», – розповідають у закладі.

«Gastrofamily Food Market – це можливість зібрати всі наші найпопулярніші формати в одному місці», – розповідає співвласниця «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова» Олена Борисова. Додає, що формат сприймають як показовий проєкт для подальшого масштабування формату фудхолу на умовах франчайзу. «Цим форматом ми показуємо, як можна грамотно розподіляти простір, хай це буде приміщення, ТРЦ чи інший формат. Ми не ставимо поряд три бургерні чи три суші-бари, які з’їдають одне одного. Навпаки, можемо запропонувати комплексне консалтингове, технологічне й операційне рішення для торговельних площ», – пояснює Борисова.

Засновники розповідають, що адаптували формат фудхолу під потреби аудиторії Оболонського району. «Формат фудхолу дозволяє поєднувати концепції так, аби якнайкраще потрапляти в очікування аудиторії. На цій локацій це родини. Тому на корнерах є популярні серед дітей пончики, піца та бургери. Як завжди, більшість страв має ціну до 100 гривень, однак в цій категорії ми намагалися запропонувати якомога більше делікатесних продуктів: свіжі морепродукти, кав’яр, азійські страви», – розповідає маркетинг-директорка «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова» Марія Банько. Додає, що на локації планують організовувати сімейні вікенди із дегустаціями та кулінарними майстер-класами.

Під час локдауну Gastrofamily Food Market на Оболоні працював у режимі dark kitchen, обслуговуючи район на доставку. У ресторанній компанії Дмитра й Олени Борисових розповідають, що при ухваленні рішення про відкриття нового фудхолу звертають увагу на збільшення зони покриття власного сервісу доставки 1 Euro Delivery. «Плануємо якомога швидше покрити доставкою все місто, аби піцу з Pinzarella чи бургер із Dogz & Burgerz можна було отримати за 30 хвилин після замовлення», – додає Банько.

Також у Gastrofamily Food Market є можливість взяти вино у пляшках з собою

Формати

У новому Gastrofamily Food Market сім форматів їжі: відомі за окремими закладами «Біляш, пончик, шаурма», Mushlya та Pinzarella, оновлені Oxota na Ovets і Crab’s Burger, перевірений на першому GFM «Шашлики, вино & друзі», а також новий корнер Caviarnya.

Caviarnya


Caviarnya – це новий формат «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова», який уперше запускають у фудхолі на Оболоні. Основа концепції відповідно до неймінгу – кав’яр, каталонське ігристе кава та власне кава з фільтром та іншими кавовими напоями.

«Ми вже протягом десяти років змінюємо ставлення до нібито недосяжних преміальних продуктів. Кав’яр був для нас вершиною, із якою стереотипи було подолати найбільш складно, але ми вирішили показати, що це продукт, який можна їсти не лише на свято», – коментує маркетинг-директорка «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова» Марія Банько.

У кав’яр-барі пропонують ікру оселедця, щуки, осетра й форелі, можна замовити порції від 30 до 100 грамів, взяти кав’яр із келихом ігристого або додати ложку кав’яру до сніданків, які тут готують протягом усього дня. Також пропонують плато з морепродуктами на двох чи компанію.

З меню:

  • Кав’яр оселедця – 19/69/99/189 гривень
  • Червоний кав’яр форелі – 29/99/169/299 гривень
  • Чорний кав’яр осетра – 129/399/699/1299 гривень
  • Авокадо-тост із лососем і яйцем-пашот – 129 гривень
  • Плато для двох – 129 гривень

Crab’s Burger


Crab’s Burger – це ресторан, який працював на Воздвиженці з 2015 по 2020 рік. Повернути формат вирішили на Gastrofamily Food Market, тепер він працює в категорії smart casual.

«Звичайно, тут не 16 акваріумів, як було на Воздвиженській. Акваріум поки один – для живих лобстерів, а також вітрина для охолоджених морепродуктів, – коментує маркетинг-директорка Марія Банько. – Готуємо за тими ж рецептами, але в таймінгу з видачею замовлення до 300 секунд. Ми не можемо продавати королівського краба за ціною звичайних страв в 2-3 євро, але можемо за 899 гривень – з мінімальною націнкою, аби розвивати тренд на цей продукт». Наприклад, можна скуштувати крабів, лобстерів і бургер-роли з морепродуктами, а також бургери від Dogz & Burgerz.

З меню:

  • Чизбургер із котлетою з яловичини – 69 гривень
  • Бургер-рол із тигровими креветками – 129 гривень
  • Бургер-рол із лобстером – 399 гривень
  • Пів лобстера – 229 гр⁣ивень
  • Половина краба – 899 гривень

Pinzarella


Pinzarella – формат Дмитра Борисова, що запустили наприкінці 2019 року біля площі Льва Толстого. Пропонують піцу в неаполітанському стилі та римську пінцу. У Gastrofamily Food Market запустили оновлене меню піцерії з новим тістом і рецептами. «Ми майже повністю переробили піцу, до того ж краще адаптували формат під доставку», – розповідають у закладі. Також додали вегетаріанський варіант піци зі шпинатом, томатом і персиком, який за бажання можемо зробити веганським, замінивши сир.

З меню:

  • Пінца «Маргарита» – 69 гривень
  • Пінца «Чотири сири» – 109 гривень
  • Піца «Карбонара» – 109 гривень
  • Піца з мортаделою, персиком і фісташкою – 119 гривень
  • Піца Di Mare – 139 гривень

«БПШ»


«БПШ» – формат «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова», який запустили у 2019 році на площі Льва Толстого, а тепер розвивають як франчайз. Пропонують біляші, пончики та шаурму, у фудхолі на Оболоні готують кілька нових видів шаурми на зразок шаурми з куркою та моцарелою.

З меню:

  • Біляш із м’ясом – 39 гривень
  • Картопля путін – 69 гривень
  • Шаурма з куркою – 69 гривень
  • Шаурма XXL – 89 гривень
  • Пончики з топінгом – 29 гривень за 6 штук

Oxota na Ovets


Oxota na Ovets – це ресторан паназійської кухні на Воздвижнеці, на фудхолі його адаптували до формату. У меню – супи рамен і том-ям, вок і спрінг-роли, а також качка по-пекінськи, яку можна придбати цілою (369 гривень) і половину (198 гривень).

З меню:

  • Спрінг-роли з овочами – 89 гривень
  • Рис вок із куркою й тигровими креветками – 98 гривень
  • Рамен – 98 гривень
  • Том-ям – 98 гривень
  • Ціла качка по-пекінськи – 369 гривень

Mushlya


Mushlya – формат «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова» з рибою та морепродуктами. На корнері об’єднали формати Mushlya Bar і Mushlya Cafe, додавши роли з Philadelphia. У меню – стейки з риби, боули, морепродукти на грилі й устриці.

З меню:

  • Сандвіч зі слабосолоним норвезьким оселедцем – 59 гривень
  • Казанок мідій у вершковому соусі – 69 гривень
  • Роли Philadelphia з тунцем – 189 гривень
  • Боул із лососем – 98 гривень
  • Стейк із лосося – 98 гривень

«Шашлики, вино & друзі»


«Шашлики, вино & друзі» – ще один формат, який повністю описує назва. Пропонують страви грузинської кухні та країн Кавказу. Окрім шашликів, пропонують хачапурі, хінкалі та люля-кебаби, а також плов і курча тапака. Також можна придбати мариноване м’ясо для приготування вдома.

З меню:

  • Шашлик із курки (стегно) – 79 гривень
  • Шашлик зі свинини – 98 гривень
  • Плов зі свининою та барбарисом – 89 гривень
  • Хачапурі з сиром – 69 гривень
  • Хінкалі з м’ясом – 19 гривень за штуку

Обкладинка та фото: Марго Дідіченко для The Village Україна