Київський електронний проект Cape Cod презентує свій другий альбом – Echoes. До запису 14 нових треків з Echoes долучилися 7 вокалістів із США, Великобританії та Ірландії.

Основний лейтмотив альбому – спроба вирватися з потоку інформаційного шуму. Саме тому для презентації його планують вивести «в реал» – кілька днів треки з Echoes можна буде почути в 14 київських закладах. У списку: Syndicate, Vinyla Shop, Kashtan Coffee, Kapkan Shop, Kafe Selecta, «Буду Позже», «Бездельники».

Cape Cod – Echoes уже можна послухати на Apple Music та Google Play. Наживо новий альбом представлять на сольному концерті 12 грудня в клубі Atlas.

Максим Сікаленко


Cape Cod

В альбомі декілька меседжів та рівнів. Основний – це проблема інформаційного шуму. Альбом – інструмент для того, аби відійти від нього. У 2018-му дуже важко сприймати інформацію глибинно, тож, аби відчути цей альбом, потрібно на певний час відійти від метушні та прослухати його від початку до кінця.

І найкраще це зробити на вихідних, коли загалом більшість сторонніх факторів уже не заважає.


Олексій Дивисенко


Banda Agency, арт-директор проекту

Оскільки центральна ідея релізу присвячена інформаційному шуму, а сам альбом є частиною цього потоку, захотілося зробити його чистим і без навантаження. Дати слухачеві відпочити й насолодитися змістом, не відволікаючи його на графічний аспект. Аби передати позитивний настрій, ми вирішили сконцентруватися на кольорі «радості».

Спочатку задум був у тому, щоб зібрати різних слухачів і ставити їм по одному треку з альбому, водночас вони повинні були обрати лише один. У сукупності ми отримали б один колір, який і став би обкладинкою.

Але потім прийшли до того, що цей альбом багато в чому і про Максима. Тому вирішили дати послухати увесь альбом (аби повністю відчути вайб релізу) близьким і друзям, на думку яких Максим покладається та котрі так чи інакше вплинули на нього як на особистість.

Саша Варениця


музична агенція «Много Воды»

Проблема інформаційного шуму мені як директору музичного піар-агентства дуже близька. Цієї осені ми працюємо з 19 (!) різними артистами. Кожен з них – це безліч активацій, сотні мейлів і мільйони чатів. Мій типовий день – 14-годинний нон-стоп марафон за ноутбуком. Єдиний вільний час – у таксі між офісом та домом. У дорозі я дістаю свій смартфон і починаю на автоматі скролити стрічку: Facebook чи Instagram. Це вже щось на кшталт інфонаркоманії.

Але одного дня я наче отямився і раптом з презирством кинув смартфон на сидіння авто. Відчинив вікно і почав жадібно вдихати місто: пішоходів, дерева, ліхтарі. Коли Максим розказав мені про головний меседж його альбому, я зрозумів: це буде перша промокампанія, що відбудеться не в моєму-вашому ноутбуці, а саме в місті.

Так виникла ідея з квестом. Усе дуже просто! Є певна кількість дружніх закладів, де до кінця цього тижня гратиме альбом Echoes. Зацікавлені відвідувачі матимуть змогу залишити свій коментар щодо музики, який сам Максим потім побачить і залишить собі на згадку. Це начебто жарт, але водночас і досить серйозна річ. Шум у соціальних мережах – це девальвація вислову, яка виникла від того, що все стало так просто. Зайшов на сторінку – й пишеш, що спаде на думку.

Ми, мабуть, останнє покоління, що має звичку писати ручкою. І це справді магія. Коли ти береш ручку або олівець і папір, то на якийсь час «зависаєш». Ти просто не можеш написати щось пусте і безглузде. Бо це фізично пишеш ти і це залишиться у реальному світі.

Крім того, музика, що лунає у місті, автоматично стає частиною цього простору, створює якусь надцінність середовища, де ти розумієш: чорт, але ж усе не так погано! Я у чудовій кав’ярні з гарним інтер’єром та напоями, поряд яскраві, талановиті люди, а з колонок лунає нова українська музика світового рівня, яку робить хлопець з мого району. Якщо найближчими днями такої думки дійде хоча б одна людина у Києві, я буду повністю задоволений.

Я справді надихаюся цим: прикладами маленьких справ окремих людей, що роблять Київ кращим. Наша справа – то музика. І якщо ми маємо нагоду зробити свій скромний внесок задля гарного настрою людей нашого міста, то ми це обов’язково зробимо!

Cape Cod - I Don't Wanna Know (feat. Mickey Shiloh)

Дебютний альбом київського електронного проекту Максима Сікаленка Cape Cod – Cult вийшов у 2016 році. Того ж року Cape Cod отримав премії A Prize та Jägermeister Indie Awards.