Експерименти з форматами та розширення стильових меж – Rhythm Büro відкриває сезон вечірок 2020. Локація першої події року – М82. Візуальним оформленням ангару займуться Tenpoint і Blck Box.

Ігор Глушко, співзасновник Rhythm Büro, розповідає про хедлайнерів першої вечірки, плани на рік і пояснює, чому камери на телефонах заклеюватимуть.

Ігор Глушко – співзасновник Rhythm Büro

Як зміниться музична спрямованість вечірок Rhythm Büro у сезоні 2020?

Музична спрямованість цього року буде дещо різноманітнішою. Задум полягає в тому, що новий формат не повинен замінювати собою нинішній статус кво, а радше доповнювати його. На практиці це означає, що до звичного вже техно в різних його проявах додадуться інші напрями електронної музики, з фокусом як на танцювальних її аспектах, так і на більш експериментальних.

Наприклад, на фестивалі Natura влітку запланована окрема зона з ембієнт-музикою, а на відкритті сезону до нас їде Том Міддлтон з проєктом Global Communication, у портфоліо якого є один з найреспектніших альбомів електронної музики 90-х під назвою «76:14».

Global Communication

Ви обіцяли експериментувати з форматами. Про що саме йдеться?

Усі наші кроки спрямовані радше на досягнення комфорту для усіх в оточенні Rhythm Büro, аніж на якусь конкретну форматну орієнтацію. Однак з форматами ми експериментували й продовжуватимемо це робити. У нас є власний фестиваль, що відбувається у лісі. А ще ми плануємо розширювати свій музичний спектр. Цього року буде ще один івент «незвичного» формату, проте розповісти про нього ми плануємо пізніше. Єдине, що можу сказати вже сьогодні, це те, що інформацію щодо події потрібно буде власноруч пошукати – не факт, що вона буде в публічній площині. Це, так би мовити, повернення до джерел Rhythm Büro.


Узагалі, коли кількість відвідувачів йде вже не на сотні, а на тисячі, важко казати про якусь одну характеристику публіки


Ви вже, мабуть, помітили, що наші заходи стають дедалі різноманітнішими, і це теж впливає на публіку, автоматично «чіпляючи» ширший пласт аудиторії. Це цілком природний процес. Узагалі, коли кількість відвідувачів йде вже не на сотні, а на тисячі, важко казати про якусь одну характеристику публіки. До нас ходять зовсім різні люди: різного віку і соціального статусу, навіть, думаю, і різних музичних вподобань. Хочеться вірити, що лише загальний світогляд їх об’єднує у своєрідний клуб за інтересами.

Чому вирішили почати з Global Communication? 20 років без релізів... Вони досі актуальні?

Ми вже давно фанатіли від класичних альбомів Global Communication і тому, коли торік побачили, що відбулось повернення їхніх виступів, вирішили, що нам потрібно мати такий і на Rhythm Büro. Заслуги Global Communication перед електронною сценою надто серйозні, щоб ними можна було нехтувати. Цей проєкт перебуває за межами локальних чи тимчасових трендів і вже давно вніс своє ім’я до музичної зали слави. Треба зазначити, що й нову музику під вивіскою GCOM (це – нова реінкарнація старої назви проєкту) буде видано вже зовсім скоро, деякі її приклади можна буде почути й на нашій події 22 лютого.

Лайнап ми складали своїм звичним методом, з поправкою на ширший музичний спектр: головне, щоб послідовність виступів становила логічну та гармонійну прогресію. Ми будемо починати нетанцювальною програмою і поступово рухатимемось до звичного техно з підвищенням інтенсивності саунду. Допомагати нам у цьому будуть Dr.Rubinstein, відома берлінська селекторка, дуже талановитий музикант із Санкт-Петербурга Nocow та наші друзі з Asyncronous.

Dr. Rubinstein | Boiler Room x Dekmantel Festival 2019

Що плануєте реалізувати на локації разом з Tenpoint і Blck Box?

Кожна локація по-своєму унікальна. Зважаючи на те, що ми вперше робимо подію в М82, однозначно треба очікувати чогось іншого, ніж на попередніх локаціях.

Це стосується багатьох аспектів: серед іншого, М82 дозволить нам дещо підвищити відчуття комфорту для відвідувачів. Щодо візуального проєкту від Tenpoint та Blck Box, то ми плануємо відійти до попереднього концепту, де домінували LED-екрани, та запропонувати новий, який раніше не реалізовували ні в нас, ні на подіях інших промоутерів. Побачите самі.

Чому такий важливий для вас «ритуал» заклеювання камери на вечірці?

Цей ритуал більше психологічний, ніж практичний. Схожа практика застосовується на багатьох заходах, але має доволі різні причини та обставини. У нас немає дарк румів, ми не робимо акцент на сексуальних аспектах нічного дозвілля, попри те, що поділяємо ліберальний світогляд, тому нам особливо нема чого ховати від фото- та відеозйомок.

Однак такими кроками ми хочемо дозволити глибший «імерсивний» досвід, повне занурення в гіпнотичну атмосферу події. Нам не подобається, коли тисячі відвідувачів сприймають івенти Rhythm Büro крізь призму камери мобільного телефона.


У нас немає дарк румів, ми не робимо акцент на сексуальних аспектах нічного дозвілля


У Києві є багато заходів, де це можна робити й де це схвалюють, тому ми не сприймаємо схожу заборону як обмеження дій відвідувача. Якщо для когось це принципово, він чи вона заздалегідь знає про нашу політику та може обрати інший вид дозвілля, де заборони не існує. Тому жодної проблеми, на мою думку, тут немає.

Фото: Олександр Змієвець