Компанія з виробництва домашніх кавомашин De’Longhi запустила міжнародну кампанію, головним героєм якої став Бред Пітт. Режисер ролика – Дем’єн Шазелл, відомий за фільмами «Людина на Місяці», «Одержимість» і «Ла-Ла Ленд».

Над зйомками працювали ще два володарі премії «Оскар»: кінооператор Лінус Сандгрен і композитор Джастін Хурвіц, які створювали, зокрема, й фільм «Ла-Ла Ленд». До виробництва долучився й відомий фотограф Лахлан Бейлі.

Над новим роликом працювали три володарі премії «Оскар»: режисер Дем’єн Шазелл, кінооператор Лінус Сандгрен і композитор Джастін Хурвіц

За задумом режисера, ролик зображує звичайний день із життя Бреда Пітта. Усе починається з ранкової купівлі кавових зерен, потім – поїздка на мотоциклі Лос-Анджелесом і зупинка на заправці, після чого настає довгоочікуваний момент – повернення додому, де можна розслабитися й випити смачної кави.

Бред Пітт у міжнародній кампанії De'Longhi

«Ми переконані, що Бред Пітт є ідеальним амбасадором, що здатний розповісти світові про наш бренд. Він не лише відомий актор, але й активний захисник екології, колекціонер творів мистецтва, захоплений архітектурою та дизайном. Такою самою багатогранністю відрізняється й бренд De’Longhi – сімейна компанія з італійськими коренями та щирою пристрастю до гармонії й елегантності, яка виходить за межі простих стереотипів. Бред Пітт утілює дух De’Longhi: сміливий та інтернаціональний, але водночас витончений та елегантний», коментує генеральний директор компанії Массімо Гаравалья.


De’Longhi – італійська компанія, що з 1974 року займається виробництвом побутової техніки та є світовим лідером в галузі виробництва домашніх кавомашин.


Матеріал підготовлено за підтримки De’Longhi