Hennessy запускає конкурс для музикантів у межах кампанії All I Need. Для цього бренд візьме на себе роль фонду та виділить грант для чотирьох переможців. Кураторами конкурсу стануть українська виконавиця Onuka, мінська група Super Besse, грузинський співак Tamada й учасники казахського проєкту The Buhars. Вони оберуть по одному переможцю, який отримає грошовий приз на реалізацію свого творчого проєкту. Заявки можна подавати з 14 липня до 25 серпня.

ЯК узяти УЧАСТЬ У КОНКУРСІ

Щоб подати заявку на грант, учасникам конкурсу необхідно опублікувати пост на своїй сторінці в Instagram із відповіддю на запитання «Як моє минуле знаходить відбиття в музиці?» та «Що мені необхідно, щоб донести мою ідею всьому світу?», поставити хештег проєкту #HennessyVSAllINeed і відмітити Instagram-акаунт куратора зі своєї країни. 

що таке All I Need

Конкурс проводять у межах глобальної кампанії All I Need. Її мета – «надихнути молоде покоління музикантів на пошук відповідей де народилася їхня унікальність і з чого складається музика, яку вони створюють».

У межах кампанії також зняли серію відеорозповідей із музикантами з декількох країн. Героями стали: Onuka (Україна), Super Besse (Білорусь), Tamada (Грузія) та The Buhars (Казахстан). В епізодах вони розмірковують про те, що робить кожну людину унікальною, як на це впливають події з минулого, в чому особливості різних культур і національностей і як усе це формує фундамент сьогодення та майбутнього. Відео можна буде переглянути на офіційних YouTube-каналах артистів та в їхніх соціальних мережах.

Окремим епізодом проєкту стане розповідь фронтвумен українського гурту ONUKA Нати Жижченко про її дідуся, який сам виготовляв музичні інструменти. За сюжетом, історія родини плавно перетікає в прем’єру музичного відео на трек «TY», де ці інструменти й звучать. Пісня увійшла до складу нового альбому «KOLIR», що поєднує в собі автентичне звучання з електронною музикою. Архівні кадри, а також подорож майстернею дідуся в родинному будинку в Чернігові – можливість уважно розглянути артефакти з минулого виконавиці та пройти творчий шлях проєкту ONUKA.

«Hennessy понад 250 років створює мости між минулим і сьогоденням, залишаючись вірним своїм традиціям», – говорять представники бренда. Тому герої кампанії All I Need обрані не випадково – вони так само спираються на спадщину минулих поколінь у своїй музиці, міксуючи сучасні та традиційні звучання.

Правила конкурсу

Hennessy – найбільш продаваний коньяк у світі. Щорічно під цією маркою випускається 50 мільйонів пляшок, що становить 40% від загального світового обсягу продажів коньяку і бренді. Історія будинку Hennessy почалася в 1765 році з будівництва заводу в місті Коньяк, що у Франції.

Коньячний дім Jas Hennessy&Co названий на честь сина засновника, Джеймса, до якого перейшло управління компанією на початку XIX століття. Підприємство довгий час перебувало в сімейній власності, проте в 1970-х роках воно було об’єднано з будинком Moet et Chandon, а в 1987 році – з будинком мод Louis Vuitton. Так був заснований міжнародний консорціум LVMH.


Матеріал підготовлено за підтримки Hennessy