Кретивна агенція Postmen розробила айдентику кампанії «Світ Сковороди» для Мінкульту та Держмистецтв. Кампанія присвячена 300-річчю від дня народження письменника та філософа Григорія Сковороди.

В айдентиці поєднали образ Сковороди з графічними елементами, які символізують його стиль життя та творчість. Серед них – торбинка та флейта, фонтан «Нерівна всім рівність», який намалював Сковорода, бджола, жайворонок, вовк (герої його байок) та інші символи.

Перш ніж створити айдентику, Postmen провели дослідження, яке показало, що ім’я Скоровороди знають 99,5% українців. Водночас його постать сприймають «доволі стереотипно та формально», вважають в агентстві. Головні асоціації з особистістю Сковороди – «‎філософ», «‎мандрівник», автор афоризму «‎Світ ловив мене, та не спіймав». В агенції сподіваються розширити уявлення українців про Сковороду.


У 2019-му агенція Postmen створила чат-бот «Мистецтво хоче знайомитись» у Telegram і Facebook Messenger, який розповідає про живопис, скульптуру, книговидання, танець, фотографію й театр.

У 2021-му в Національному рейтингу креативності агенція Postmen стала першою, а на головному фестивалі ефективних комунікацій Effie Awards Ukraine проєкти агенції ввійшли в дев’ять шортлістів та отримали шість нагород, що дало змогу зайняти третє місце.

The Village Україна розповідало про найвпізнаваніші проєкти Postmen 2021 року.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі