Київський театр uzahvati презентує імерсивну виставу для одного глядача MONO, яка відбуватиметься в торговому залі супермаркету.

Глядач отримує список покупок і стає учасником дії за допомогою навушників. Триває імерсивна вистава 60 хвилин. Водночас у кожного буде індивідуальна історія.

«Супермаркет – метафора життя, рішень, вибору маршруту, призначення та вмісту «візка», який ми тягнемо за собою», – коментує режисерка Поліна Бараніченко.

Прем’єрні покази відбудуться у трьох супермаркетах «Сільпо» в Києві з 23 по 28 березня. Придбати квитки можна тут.

За два місяці uzahvati планує презентувати MONO в мобільному застосунку, щоб усі охочі в Україні могли долучитися до імерсивного досвіду.


Імерсивна вистава (від англ. immersive – той, який залучає) дає можливість глядачам стати учасниками дійства. Театр uzahvati влітку 2020 року провів покази імерсивної вистави Stereo для двох глядачів.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фотоuzahvati