Для Шевченківської премії (найвища державна нагорода в Україні у сфері мистецтва) розробили нові концепцію, позиціювання та брендинг.

«Ідеться про досить радикальне перезавантаження цієї нагороди, надання їй нового змісту зсередини й нового значення, нового звучання ззовні», – сказав голова комітету премії Юрій Макаров.

Новий бренд розробила креативна діджитал-агенція ISD Group у колаборації із TS/D Agency. «Якщо серед характеристик премії раніше були архаїчність, совковість, брак медійності, то тепер це щось сучасне, якісне й українське», – каже креативний директор ISD Group Віктор Шкурба.

До оновлення премії долучались і держоргани – Офіс президента та Міністерство культури.

Автори проєкту намагались з'ясувати, яке ставлення до премії сьогодні і чого їй не вистачає. «Існують два світи, що не перетинаються один з одним. В одному Шевченківську премію знають та поважають, в іншому – гадки не мають. Нагорода сприймається як не авторитетна, застаріла, бюрократична», – сказано у проєкті.

Сформулювали оновлену місію премії: вона існує, щоб люди дізнавалися про найбільш вагомі твори в українському мистецтві та публіцистиці. Визначає найбільш вагомі твори сьогодення та доносить їх до широкої аудиторії. «Премія визначає щось дійсно якісне українське».

Айдентика премії буде про культуру сьогодення, відзначають автори. За основу у дизайні взяли рамку: із різноманітних та вигнутих рамок з’явилася перевернута «аркада» оновленого логотипа премії з кількома шарами прочитання.

Оновлений логотип премії надалі з’являтиметься як логомарк без прив’язки до айдентики.

«Наш модуль піддався силі романтизму та буквально «вибухнув», пронизав площину наскрізними енергетичними лініями. Сила сягає в глибину барокової рамки, яка підсвічує лауреата або його роботу», – коментують автори.


 Шевченківська премія – найвища державна нагорода в Україні за внесок у розвиток культури та мистецтва, заснована 1961 року. Лауреатів нагороджують за найвидатніші твори літератури і мистецтва, публіцистики та журналістики.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото та ілюстрації: ISD Group, TS/D Agency