Верховна Рада 12 листопада прийняла у другому читанні законопроєкт № 0953, який дозволяє підприємцям порівнювати у рекламі продукцію з товарами конкурентів.

Така реклама може містити зображення та посилання на товар, торговельні марки та фірмову назву конкурента, діяльність чи товар якого порівнюється.

Така реклама законна, коли:

 Вона не містить ознак нечесної підприємницької практики;

 Не порівнює однорідні (подібні) товари, які використовуються на одні й ті самі потреби;

 Об’єктивно порівнює одну або кілька матеріальних, співставних характеристик подібного товару чи діяльності (наприклад, ціну);

 Не дискредитує якість подібних товарів інших виробників і не дискредитує діяльність інших осіб;

 Не дискредитує репутації торговельних марок, назву фірми, інші особливості конкурентів або місць походження товарів;

 Не створює змішання між рекламодавцем і конкурентом, між товарами, торговельними марками, фірмовими назвами рекламодавця та конкурентів;

 Не містить імітації товарів, захищених торговельною маркою або фірмовою назвою;

Мета закону – гармонізувати законодавство у сфері порівняльної реклами із правом Євросоюзу.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі