З 12 серпня в Україні стартує онлайн-курс «Артмаркетинг. Як просувати власний культурний продукт».

Спеціалісти зі сфери маркетингу та культурного менеджменту прочитають цикл відеолекцій про те, як зробити свої твори та проєкти ще більш впізнаваними. Курс складається із 5 модулів та розрахований на пять тижнів. 

За словами авторів курсу, учасники зможуть навчитися ефективно презентувати власний проєкт перед потенційними партнерами чи інвесторами, а також створювати бренд культурного проєкту, планувати базову стратегію просування, будувати взаємодію зі ЗМІ та використовувати соціальні мережі для просування культурного продукту.

Серед спікерів: Оксана Хмельовська (координаторка Книжкового Арсеналу), Ольга Малиш (засновниця комунікаційної агенції Friends of Brands), Катя Тейлор (менеджерка культурних проєктів), Катерина Аврамчук (бренд-менеджерка найбільшої в Україні інтернет-книгарні Yakaboo) та інші.

Участь у курсі безкоштовна, однак потрібно зареєструватись за посиланням. Автори проєкту серед зареєстрованих відберуть 60 учасників і проведуть для них офлайн-лекції у Києві, Львові та Харкові.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото: УКФ