Dove разом з фотобанком Getty Images і міжнародною організацією жінок-фотографів Girlgaze створять найбільший фотобанк із зображенням жінок без ретуші у рамках кампанії #ShowUs.

Проект покликаний боротися зі стереотипами, показати різноманітність і природність жінок у рекламі та медіа.

«Ви бачите себе в засобах масової інформації та рекламі? 70% жінок не бачать. Ось чому ми маємо місію показати світові більш інклюзивне і різноманітне бачення краси», – розповіли в компанії.

На створення проекту компанії витратили понад рік. Фотобанк налічує понад 5 тисяч фотографій жінок з 39 країн. Автори закликають медіа та рекламодавців використовувати ці зображення у своїх проектах.

Наукові дослідження показують, що зображення у рекламі негативно впливають на жінок. Вони незадоволені своїм тілом, це призводить до проблем зі здоров’ям, у стосунках і роботі.

«Жінки та дівчата щодня стикаються з невпинним потоком зображень, які демонструють нереальні зображення краси. Різноманітні та реалістичні фотографії в рамках #ShowUs підвищать довіру до тіла», – розповіла професорка Філіппа Дідріхс, експерт із зображення тіла в Центрі досліджень зовнішнього вигляду Університету Західної Англії.

Проект #ShowUs є частиною Unilever у Unnesreotype Alliance – жіночої глобальної ініціативи, яка використовує рекламу та ЗМІ для боротьби зі стереотипами.

Обкладинка: Jackie Parker/Unsplash