12 грудня Національний музей Тараса Шевченка представив новий логотип та брендбук. Над проектом працювала дизайнерка Ганна Бондаренко, пише Telegraf.design.

Нове лого – знак, в якому поєдналися літери «Т» і «Ш», а також назва інституції – «Національний музей Тараса Шевченка».

Для створення логотипу дизайнерка  використала візуальну ідею кришталевого штампу-печатки із зображенням монограми «ІІІ» (поєднаних ініціалів «Т» і «Ш»), яку Тарас Шевченко використовував замість підпису в останні роки життя. Сама печатка із 1960 року зберігається та експонується у музеї.

«Довгостроковим трендом в сучасному графічному дизайні є лаконізм. Це дуже допомагає у розвитку інтернет-технологій та крос-платформеністю дизайну – логотип повинен мати гарний вигляд не тільки на візитці, а й на сайті, мобільному додатку і т.д. Саме цими принципами ми керувались при розробці фірмового стилю музею», – розповіла Ганна Бондаренко.

Новий логотип було обрано із 8 варіантів, створених дизайнеркою. Новий логотип із самого початку задумувався впізнаваним і таким, що легко можна відтворити у повсякденному житті.

Саме тому було вирішено використовувати тільки «знак» ініціалів, на відміну від попереднього зображення із силуетом Тараса Шевченка з автопортрету 1843 року.

До варіанту із написом кирилицею також розроблена версія із англомовним текстом: «Taras Shevchenko National Museum».

Відтінки синього й блакитного для лого та стилю обрали тому, що вони асоціюються із кольорами моря, неба й гір та мають символічний зміст у творчості Шевченка.

Відповідно до брендбуку розроблені внутрішні навігаційні елементи (бейджі працівників музею, шаблони прес-релізів), а також сувенірна продукція музею: чашки, блокноти, ручки та інше.

У новому візульному стилі музей незабаром презентує сайт, розробкою якого займається компанія Infopulse.

Обкладинка та фото: Національний музей Тараса Шевченка