Гірськолижний курорт Буковель змінив фірмовий стиль і показав оновлений логотип.

Оновлений фірмовий стиль курорту Буковель – серце Карпат.

#likebukovel Друзі, презентуємо вам оновлений фірмовий стиль курорту: «Буковель - серце Карпат». Попередній логотип, який ми використовували практично з першого дня існування, морально застарів. Він вже не відображав в собі істинну сутність курорту. За 18 років розвитку ми кардинально змінились. З маленького гірськолижного центру, ми виросли до найбільшого гірськолижного курорту Східної Європи. З виключно зимового, ми перетворились на всесезонний курорт, туристичну дестинацію №1 в Україні. Прийшов час втілити ці зміни у новому новому фірмовому стилі. Буковель зараз - це серце Карпат. Це епіцентр подій, точка входу в Карпати, центр тяжіння, місце де пульсує життя, бізнес та туризм цілого карпатського регіону. А ще, це місце, яке по-справжньому люблять мільйони туристів і яке відповідає їм взаємністю. Ми переконані, що новий фірмовий стиль курорту вам сподобається. Сподіваємося, саме завдяки йому ви побачите Буковель з дещо іншого ракурсу: більш чуттєвого чи загадкового, більш молодіжного чи автентичного, більш різностороннього, але на 100% вашого. Буковель - серце Карпат.

Posted by Буковель Bukovel on Thursday, October 4, 2018

Тепер логотип Буковелю виконаний у червоному кольорі, а літера «В» зображена у вигляді серця.

Новий логотип – зліва, попередні логотип – справа

«Ми свідомо кардинально змінювали кольорову гаму, адже хотіли вийти за рамки стереотипу зимового курорту. Буковель зараз це вже не тільки про гірськолижний, зимовий відпочинок, це туристична дестинація №1 в Україні протягом цілого року.

Щодо слогану – «серце Карпат», то тут ми на 100% переконані в його органічності та правдивості. Зараз саме Буковель є серцем Карпат, його точкою входу для мільйонів туристів», – коментує керівник відділу реклами курорту Володимир Юзюк.

Фірмовий стиль для гірськолижного курорту розробляло агентство Umbra design з Івано-Франківська.

Фото та обкладинка: «Буковель»