ВО «Платформа Громадянських Ініціатив» та Інститут свободи слова провели конкурс у Facebook на альтернативний варіант логотипа Ukraine NOW.

«Цей конкурс – свідома альтернатива критиканству і популізму, який розпочався у соціальній мережі та ЗМІ. Бренд України не може бути ідеальним для всіх, бо кожен має свій смак! Але він може стати близьким і зрозумілим кожному українцю, і кожному іноземцю, хто відчує нашу гостинність!» – зазначили організатори.

Зазначається, що свої роботи на конкурс надіслав 161 учасник. Організації відібрали 6 фіналістів конкурсу та провели відкрите голосування у Facebook.

За результатами голосування, було обрано трьох суперфіналістів – ними стали роботи під номером 1, 3 та 4.

Зараз триває повторне голосування у Facebook на найкращий логотип. Участь у голосуванні може взяти кожен охочий, просто залишивши коментар із номером учасника, який сподобався найбільше.

Переможець конкурсу отримає приз – 10 тисяч гривень.

На конкурс відреагував і Павло Вржещ – засновник креативного агентства Banda, яке розробило оригінальний бренд Ukraine NOW.

«Що і варто було довести. На жаль, дуже часто найбільш ініціативні активісти, у яких більше за всіх «болить серце за батьківщину», врешті-решт найменш корисні», – коментує Вржещ.


 Нагадаємо, 10 травня київське рекламне агентство Banda презентувало новий рекламний бренд для України під гаслом «Ukraine NOW». Проект викликав неоднозначну реакцію у соцмережах.

Що думають дизайнери, креативні та арт-директори рекламних агентств про бренд Ukraine NOW – читайте у матеріалі The Village Україна.

Фото: Facebook Платформа Громадянських Ініціатив; Обкладинка: Banda Agency