Фестиваль соціальної реклами Molodiya, темою якого є взаємоповага, запустив флешмоб у соціальних мережах.

З хештегом #людиналюдині користувачі діляться історіями ситуаціями, коли проявлялася повага, або її відсутність. Таким чином ініціатори хочуть привернути увагу до проблеми неповаги до оточуючих, з якої можна стикнутися у нашому суспільстві.

«Частіше всього такі ситуації трапляються на дорогах, тому що саме за кермом я зіштовхуюся з незнайомим людьми. А ще, мабуть, водії вважають, що їх не побачать, не дізнаються, не запам'ятають, а отже можна не боятися бути бидлом.

Для мене такі ситуації є показником неповаги до оточуючих. Мені хотілося б жити в суспільстві, де все люди поважають один одного», – написав співвласник мережі «Планета Кіно» Дмитро Деркач.