Ярослав Жарковський – стритфотограф з Кам’янця-Подільського. Почав займатися фотографією у 2015 році, захоплювався творчістю класиків із міжнародної фотоагенції Magnum. «Свідомий підхід сформувався у 2019 році після знайомства з Тарасом Бичко [львівський вуличний фотограф]», – каже Жарковський, який є фіналістом Documentary Family Awards 2020.

Про своє місто

  Кам’янець-Подільський знають завдяки фортеці із туристичних путівників, каньйону на річці Смотрич і кільком відомими соборами. Та за цим образом прихований контраст колись центрального, а зараз уже провінційного міста Західної України, де пліч-о-пліч стоять нові житлові комплекси та присадибні господарства, їздять електрокари та підводи з кіньми. Це місто з тисячолітньою історією та ринком, який є чимось більшим, аніж центром торгівлі.

Ярослав Жарковський

стритфотограф

Ішовши з ринку на автобусну зупинку, звернув увагу на колону жінок із пакетами. Вони стояли в черзі на свою маршрутку, напружено очікуючи виходу останнього пасажира. У мене в голові сформувався кадр. Я підійшов до черги, і за іронією останнім пасажиром виявилася дівчинка, яка досить повільно й невміло спускалася сходинками. Підняв камеру та натиснув на спуск. Переглядаючи знімки вдома, я побачив, що, окрім ритму, знімок має додатковий зміст, який утворився за збігом випадковостей.

The Village Україна та спільнота «Українська вулична фотографія» в рубриці «Камера спостереження» розповідає про людей, які знімають місто.