Компанія Hennessy та Національна баскетбольна асоціація (NBA) випустили лімітовану колекцію коньяку Hennessy NBA. Її створили в межах глобального партнерства компаній, де коньяк Hennessy отримав статус «Офіційного алкогольного напою NBA». Колекція вже доступна в Києві в магазинах Novus.

Першим спільним проєктом розширеного партнерства в Африці, Азійсько-Тихоокеанському регіоні, Європі та Південній Америці став запуск рекламної кампанії «Hennessy x NBA: Lines». Її присвятили тим, хто визначає успіх гри – вболівальникам. У будь-якій країні світу вони зможуть відзначити перемогу своєї команди коньяком обмеженої серії Hennessy VS і VSOP Limited Edition.

«Протягом понад 250 років Hennessy віддає належне тим, хто втілює в життя девіз «Ніколи не зупинятися. Ніколи не заспокоюватися на досягнутому», що уособлює постійну відданість гравців розвитку баскетбольної культури», – кажуть у Hennessy.

Протягом усього року бренд віддавав шану традиціям і настроям баскетбольних уболівальників у всьому світі шляхом проведення акцій і стимулювальних заходів, а також публікацією локалізованого контенту.

Ролик із рекламної кампанії «Hennessy x NBA: Lines»

«Для нас велика честь стати першим в історії NBA глобальним партнером серед виробників спиртних напоїв. NBA це більше, ніж баскетбол, а Hennessy більше, ніж коньяк. Ми представляємо глобальні спільноти, і це партнерство дозволяє нам підтримувати гру та культуру, що об’єднують людей через перегляд чи відвідування матчів, і дух товариства, що зберігається, попри проблеми, з якими сьогодні стикаються шанувальники баскетболу в усіх країнах. Ми поділяємо основні цінності NBA: сумлінність, командну роботу, взаємоповагу й інновації, які набувають особливо важливого значення в контексті розв’язання завдання щодо натхнення й об’єднання людей у ​​всьому світі», – говорить Джулі Нолле, глобальний маркетинговий директор Hennessy.

«Це розширення партнерства знаменує нову захопливу віху в історії Ліги, оскільки Hennessy стає першим глобальним партнером NBA серед виробників міцного алкоголю. Ми сподіваємося, що в нас буде можливість і в майбутньому віддавати належне баскетболу разом із цим легендарним брендом і нашими шанувальниками у всьому світі», – каже Ден Россмондо, старший віцепрезидент NBA зі зв'язків зі ЗМІ та розвитку бізнесу.

Придбати лімітовані серії Hennessy VS NBA можна в Києві в магазинах Novus за адресами:

  • проспект М. Бажана, 8
  • Броварський проспект, 17
  • вулиця Здолбунівська, 7Г

Більш детальна інформація про сезон NBA 2020–21 в партнерстві з Hennessy представлена ​​на сайті Hennessy, а також на сторінці бренду в Instagram.


NBA – це транснаціональна спортивна та медіакомпанія, що об’єднує чотири професійні спортивні ліги: Національну баскетбольну асоціацію, Жіночу Національну баскетбольну асоціацію, G-лігу NBA та 2K-лігу NBA. Вона транслює ігри та спортивні програми у 215 країнах. До активів NBA Digital, цифрового підрозділу NBA, входять NBA TV, NBA.com, NBA App і NBA League Pass. 

Hennessy – бренд елітного коньяку з історією в понад 250 років. Він представлений на ринках елітного алкоголю більш ніж у 160 країнах. Компанія Hennessy – перша з виробників вина та міцних алкогольних напоїв, що отримала сертифікат відповідності вимогам стандарту ISO 14001. Вона є частиною транснаціональної компанії LVMH Group і робить вагомий внесок у французьку зовнішню торгівлю, оскільки 99% її продукції йде на експорт. 


Матеріал підготовлено за підтримки Hennessy