Компанія L’Oréal Україна розпочала співпрацю зі стартапом RE-leaf за результатами пітчингу проєктів індустріального Beauty Tech треку 2021 року. Це український стартап, який розробив унікальну технологію виробництва паперу з опалого листя.

Окрім того, компанія продовжує приймати заяви на Beauty Tech трек. Ініціатива покликана допомагати стартапам будувати та розвивати техіндустрію через акселерацію (прискорений процес розвитку стартапу – ред.) світового рівня та тісну співпрацю з бізнесом. Проєкт реалізують спільно з акселераційним хабом Sector Х на базі інноваційного парку Unit.city.

L’Oréal Україна та RE-leaf розпочали співпрацю за результатами пітчингу проєктів у сфері екологічних рішень у напрямі сталого розвитку для косметичної індустрії.

Стартап уже отримав замовлення від компанії на виробництво та постачання пакувального паперу. За технологією, опале листя відділяють від сміття, підсушують і гранулюють. Гранули поєднують із макулатурою у відповідній пропорції та вже з цього матеріалу роблять рулони паперу. З них підрядник виготовляє для Re-leaf паперові пакети й іншу продукцію.

«Ми співпрацюємо із Sector Х уже понад 2 роки. За результатами 2020 року, L’Oréal Україна продовжила роботу зі стартапом Supplio та користується першим модулем автоматизованої CRM-платформи для поповнення запасів товарів. Уся наша діяльність інтегрована відповідно до моделі сталого розвитку. У 2020 році Група L’Oréal скоротила кількість утворення відходів на 48% та зменшила обсяги друку втричі в Україні. Ми запустили в Україні паковання з переробленого пластику, тюбика з картону, систему повторного наповнення флакона ароматом, а також уже шість наших брендів приєдналися до ініціативи із сортування паковань від косметичних продуктів. Тому ми дуже раді анонсувати партнерство з RE-leaf як наступний крок у напрямі сталого розвитку», – каже Катерина Захараш, директорка з корпоративних комунікацій L’Oréal Україна.

Подати заяву на участь у Beauty Tech можна на платформі Sector Х. Приймають як готові рішення, так і стартапи на стадії ідеї, інноваційні продукти або сервіси у сфері краси, здатні зробити революцію в галузі, й екологічні рішення в напрямі сталого розвитку для косметичної індустрії.

Подати свій стартап на Beauty Tech 

L’Oréal  № 1 косметична Група у світі. В унікальному портфоліо компанії 35 всесвітньо відомих брендів: від L’Oréal Paris і Garnier до Giorgio Armani та Kerastase. Програма сталого розвитку «L’Oréal в інтересах майбутнього» має на меті залучити всю екосистему компанії заради створення більш інклюзивного та сталого суспільства. L’Oréal інвестує понад 980 млн євро в дослідження й інновації та створює технологічні рішення для поліпшення споживчого досвіду, такі як ModiFace для примірки віртуального макіяжу або SkinConsult для перевірки ознак старіння шкіри й інші. Компанія також співпрацює зі STATION F, найбільшим стартап-кампусом, що розташований у Парижі, та Founders Factory, провідним цифровим акселератором у Лондоні.

Sector X  інноваційна платформа, що об’єднує акселераційні й освітні програми для стартапів, програми з корпоративних інновацій для бізнесу, а також сервіси для венчурних інвесторів.

RE-leaf  український стартап, який спеціалізується на виробництві та постачанні паперових виробів з опалого листя.


Матеріал підготовлено за підтримки L’Oréal Україна