Компанія Carlsberg Ukraine створила «Календар сталих звичок», який популяризує більш екологічне й усвідомлене життя. Червневий календар назвали «Клімат-контроль» і присвятили зниженню темпу кліматичних змін від людського фактора.

Для червня обрали Ціль №13 «Пом’якшення наслідків зміни клімату»

Календар створили на основі 17 Глобальних цілей ООН. Кожен місяць відповідає одній або двом Цілям сталого розвитку. Для червня обрали Ціль №13 «Пом’якшення наслідків зміни клімату». Серед її завдань є підвищення опірності до кліматичних явищ і стихійних лих, впровадження заходів регулювання змін клімату в усі сфери життя, перехід на альтернативні енергоджерела, модернізація виробництв в екологічному напрямі.

У червні Carlsberg Ukraine розкаже про те, як проста їжа рятує людство та клімат планети, як правильно утилізувати засоби гігієни, листя й інше сміття, як відстежити якість повітря в місті та про переваги екологічного транспорту.

Аби щомісяця отримувати поради щодо формування корисних звичок, оберіть на сайті зручну для себе платформу (Google, iOS, OUTLOOK) та синхронізуйте «Календар сталих звичок» із календарем на своєму смартфоні.

«Зі збільшенням розвитку промисловості людський уплив на навколишнє середовище є прямопропорційним, але, на жаль, не позитивним. Збільшення парникових газів негативно впливає на стан нашої планети. На сьогодні немає жодної держави, яка б не відчула на собі кліматичні зміни. Танення льодовиків, повені, засухи – наслідки, які кардинально змінюють життя цілих міст і регіонів у всьому світі. Аби життя на Землі було комфортним, діяти потрібно негайно. Наша ціль «0 вуглецевого сліду» програми зі сталого розвитку «Ціль 4 НУЛІ: Разом заради майбутнього» якраз має на меті мінімізувати вплив на зміни клімату, усунувши викиди CO2 від виробництва. Але ми розуміємо, що й маленькі регулярні дії кожного, спроможні допомогти врятувати планету, тож пропонуємо почати користуватися календарем і змінювати свої старі звички на сталі»,старша менеджерка з корпоративних відносин Carlsberg Ukraine Олена Бабикіна.


Матеріал підготовлено за підтримки Carlsberg Ukraine