Vogue UA відкрили продаж квитків на конференцію Fashion&Business Conference 2020. Це пята подія такого формату від українського медіа. 

Кількість квитків за цінами early birds обмежена – організатори пропонують 50 запрошень категорії Silver і 50 категорії Gold. Дату проведення, тему та спікерів оголосять згодом.

Сталий розвиток, інфлюенс-маркетинг і свідоме споживання – серед тем конференції цього року

Цього року Fashion&Business Conference провели 7 листопада у готелі Fairmont Grand Hote. Темою зустрічі обрали інновації та сталий розвиток. На заході виступили CEO модних брендів, топменеджери ритейлерів і маркетологи з Великобританії, США та Швейцарії.

Серед інших на Fashion & Business 2019 виступили: 

 Каріна Добротворська – виконавча директорка з редакційного розвитку Condé Nast International, експертка fashion і медіаринку.
 Гарі Васснер – інвестор, співзасновник Hilldun Corporation, голова ради директорів Interluxe Holdings LLC.
 Кемерон-Джеймс Вілсон – засновник The Diigitals, фешн-фотограф. Створив Shudu – першу в світі цифрову супермодель, яка стала обличчям рекламних кампаній Fenty Beauty та Balmain.

Спікери Fashion&Business Conference – експерти з США, Британії, Швейцарії

 Джулі Богарт – очільниця відділу стратегічних партнерств Facebook та Instagram. Керує контент-стратегіями великих європейських клієнтів, серед яких Олів’є Рустен, Вірджил Абло, Вікторія Бекхем і королева Єлизавета ІІ.
 Кутай Сарітосун – інженер-технолог і прихильник сталого розвитку. У компанії bluesign працює з підприємствами, допомагаючи зменшувати їхній негативний вплив на довкілля. Викладає в Polimoda курс Sustainable Fashion.
 Кайла Марсі – аналітикиня технологічної компанії EDITED, що випускає програмне забезпечення для аналізу даних і моніторингу роздрібної торгівлі в усьому світі. Спеціалізується на дослідженнях у сфері модної індустрії.

Як провели третю конференцію Fashion & Business

Придбати квиток на конференцію


Матеріал підготовлено за підтримки Vogue UA