Український сервіс онлайн-кредитування moneyveo запустив власний бренд одягу #КРАСАВА. Перша колекція осінь-зима складається з 19 моделей одягу для жінок і чоловіків. 

Першу колекцію бренду #КРАСАВА презентували на Kyiv Fashion Week

Акцент у колекції зробили на бодіпозитив: речі створили у стандартних та великих розмірах. Переглянути їх можна на сайті.

До колекції увійшли футболки, світшоти, худі, кюлоти, костюми, а також куртки й парки. Усі речі створили в стилі casual з фірмовим написом #КРАСАВА. А основними кольорами колекції стали брендовані кольори moneyveo: фіолетовий та зелений. Презентацію колекції провели у рамках Kyiv Fashion Week 2019.

Нову колекцію пошили у фірмових кольорах бренду: фіолетовий та зелений

За словами креативної команди, головний посил бренду – «кожен з нас #КРАСАВА». Комерційний директор moneyveo Максим Параска зазначає: «Як би ви не виглядали – у модельних параметрах 90-60-90 або в далеких від ідеалу пропорціях – ви все одно #КРАСАВА: енергійний, стильний,  впевнений у собі та без комплексів. Вмієте насолоджуватися моментом тут і зараз і берете від життя максимум. Адже #КРАСАВА – це не про зовнішній лоск, це суто про внутрішній стан і стиль життя».

У колекції є чоловічі та жіночі моделі одягу різних розмірів

CEO moneyveo Альона Андронікова коментує: «У нас з'явилася ідея втілити в життя вподобаний багатьма телевізійний образ Сави-Красави. Останній аналіз портрету нашої цільової аудиторії говорить про те, що багато наших клієнтів знаходяться у творчому пошуку, бажають розвиватися і живуть у швидкому темпі. Ми вирішили втілити цей образ, повний енергії, прагнення до комфорту і саморозвитку, у нашому новому бренді #КРАСАВА».

Презентація першої колекції бренду #КРАСАВА на Kyiv Fashion Week 

Матеріал підготовлено за підтримки moneyveo