У 2019-му Центральний універмаг України відзначає 80 років з дня відкриття. Універмаг святкуватиме річницю цілий рік і починає з оновлення вітрин, що також присвячені сезону весна-літо 2019. 

Основна тема 7 нових вітрин магазину, за словами розробників, це переродження природи навесні. При розробці концепції креативна команда ЦУМ взяла за основу такі елементи: рослини, камінь, будівельні конструкції та неонові лампи.

«Зелені рослини – символ весни і нового життя. Камінь – образ минулого, що дає життя теперішньому і є ґрунтом для майбутнього. Будівельні конструкції – символ трансформації, яку ми всі переживаємо з настанням весни. Як і ЦУМ, який продовжує трансформуватися та експериментувати. Діджитал – символ нової епохи та паралельного цифрового життя, яке є повноцінним, як і життя офлайн», – коментують у ЦУМ нові вітрини.  

До святкування 80-ліття дизайнери ЦУМ також відтворили одну з вітрин універмагу середини 60-х. Вони використали нові матеріали й технології та водночас зберегли сюжет і образи вітрини минулого століття. Для розробки концепції вітрини команда звернулася до архівних фото та документів. 

Центральним елементом вітрини стала рука, що пропонує клієнтам різні сети товарів. Замість квітів дизайнери використали друковану стрічку з архівними фото універмагу та кадри з рекламної кампанії сезону весна-літо 2019. Це підкреслює історію ЦУМ та контрастність епох.


Матеріал підготовлено за підтримки ЦУМ