За рік повномасштабної війни українці частіше купували магніти, компоненти до туристичних пальників і конверти, повідомив онлайн-ритейлер Rozetka. 

До трійки топових категорій товарів українського виробництва, на які зріс попит, увійшли: магніти на холодильники (попит зріс у 140 разів), компоненти до туристичних пальників (попит зріс у 18 разів), конверти (у 12 разів).

Також українці почали вшестеро частіше купувати засоби тактичної медицини, попит на прапори України збільшився вчетверо й так само на листівки. Попит на електричні конвектори, м’ясні консерви, напої, туалетний папір, сублімовані продукти, вологопоглиначі, касову стрічку зріс майже вдвічі. Серед незвичних товарів — карти «Таро», які купують у два з половиною рази частіше.

«Одна з причин популярності українських товарів – їхня помірна вартість, як порівняти із закордонними аналогами: наприклад, українські пральні засоби й тихе вино на 40% дешевші за імпортні», — розповів директор з маркетингу Rozetka Євген Образок.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Ми розповідали, як змінювалися покупки українців за рік повномасштабної війни. Читайте матеріал за посиланням

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі