54% українських учителів мають професійне вигоряння, а 75% школярів – прояви стресу, ідеться в дослідженні GoGlobal.

У центрі опитування освітян – проблеми адаптації в школах ВПО, зміни в портреті учня, професійне вигоряння й потреба в психологічній допомозі.

«Результати дослідження можуть стати картою потреб, які необхідно буде вирішити в процесі реформування освіти в Україні», – вважає директорка Gradus Research Євгенія Близнюк.

82% навчального персоналу впевнені, що можуть працювати з учнями, які мають виражений стрес або психологічні проблеми.

Серед проявів стресу – тривожність, стурбованість, відсутність мотивації до навчання, апатія, байдужість, розгубленість і неуважність. Крім того, соціологи зазначають, що діти швидко подорослішали й стали більш серйозними й відповідальними.

80% опитаних освітян говорять про зростання завантаженості, а трохи менше ніж половина з них визначила психологічну допомогу потребою номер один.

Крім того, учителі потребують знань і вмінь про те, як діяти в екстремальних ситуаціях (46%), допомогти окремим дітям (37%), виявляти ознаки стресу в інших (29%) і вирішувати конфлікти між дітьми (18%).

Під час проведення навчального процесу онлайн учителі відчувають потребу в технічних і практичних аспектах – допомоги з проведенням уроків і втіленням в життя методичних рекомендацій. Також 71% опитаних освітян скаржиться на відсутність інтернету

Дослідження проводили з 25 листопада по 22 грудня 2022-го серед учителів, директорів і заступників директорів українських шкіл.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Станом на початок червня психологічної допомоги потребували не менш як 60% українців, повідомляли в МОЗ.

У червні в Києві відкрили центр антистресової допомоги для тих, хто постраждав через війну.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі