«Укрпошта» й IT-компанія GlobalLogic до Дня Незалежності створили лімітовану колекцію поштових марок, присвячених волонтерам з ІТ-спільноти.

На марці зобразили симбіоз соняшника й октокоптера (безпілотника, що має вісім пропелерів).

«На ній [поштовій марці] не дарма зображений октокоптер. Ще з 2014 року наші інженери допомагають «Аеророзвідці»», – розповів старший віцепрезидент GlobalLogic Андрій Яворський.

Майже половина IT-інженерів відправляє на допомогу ЗСУ й волонтерам 520% власного доходу, а 3% – половину грошових надходжень, ідеться в результатах до опитування платформи Djinni.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


«Укрпошта» випустить дві нові марки в серпні. Одна з марок буде присвячена річниці незалежності й шести місяцям повномасштабної війни. Потім обіцяють випустити марку з псом-піротехінком Патроном.

28 липня стартував продаж нової марки «Доброго вечора, ми з України» від «Укрпошти».

Марка «Доброго вечора, ми з України» вже четверта, яку випускає «Укрпошта» з початку повномасштабного вторгнення Росії. Перша марка «Русскій воєнний корабль...» вийшла накладом 1 мільйон екземплярів. Половину накладу продали за три дні. Щоб купити марку, людям доводилося відстояти великі черги.

Продаж другої марки «Русскій воєнний корабль… Всьо» стартував 23 травня. Її випустили накладом у п’ять мільйонів примірників, тобто вп’ятеро більше, ніж першу. Наступного дня «Укрпошта» спільно з Intertop запустили в продаж мерч із зображенням марки. Третю марку «Українська мрія» продавали з 28 червня.

Редактор The Village Україна Ярослав Друзюк розпитав гендиректора «Укрпошти» про ажіотаж із чергами, роботу під час війни й критику.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

обкладинка й фото: «Укрпошта», GlobalLogic