Після завершення робіт із консервації вестибюля почнуть плановий ремонт київського фунікулера, повідомляє КМДА.

Вітражі українських художників Валентина Задорожного та Миколи Шкарапути на верхній і нижній станції завдяки волонтерам закрили дерев’яними щитами, укріпили їх вогнестійким брезентом та оцинкованими залізними листами. Загалом захист вітражів зайняв більше місяця. 

Роботи над консервацією вітражів. Фото: «Мапа Реновації»

«Зараз, окрім консервації художніх елементів фунікулера, стоїть питання планового щорічного ремонту, який повинен проходити підйомник. Тому зараз фунікулер закриється на плановий ремонт, щоб за першої нагоди відкрити двері для відвідувачів», – сказав перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Ремонт фунікулера. Фото: КМДА

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Київський фунікулер складається з двох станцій, він з’єднує історичне Верхнє місто та Поділ. Фунікулер відкрили в 1905 році. Щороку цей вид транспорту перевозить до 2,8 мільйона пасажирів. Востаннє генеральну реконструкцію проводили ще в 1984 році, тоді замінили вагони та збудували нові вестибюлі станцій. Плановий ремонт фунікулера проводять щороку влітку, бо саме тоді найменший пасажиропотік.

Київський фунікулер має статус пам’ятки архітектури, історії, науки й техніки. Захист вітражів київського фунікулера під час війни ініціювала громадська організація «Мапа Реновації», гроші на матеріали збирали спільнокоштом.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі