У Києві запустили нові автобусні маршрути №22, №36 і №50, повідомляє КМДА.

Маршрут автобусу №22 повністю дублює схему маршрутки №220, а маршрут автобусу №50 – схему маршрутки №500.

Відтепер маршрутні таксі «Київпастранс», які курсували за згаданими схемами руху, припинять роботу.

Замість них на маршрутах з’явилися автобуси на понад 100 людей, із низькою підлогою.

Ось якими будуть схеми руху нових автобусів.

Автобус №22

«Вулиця Тростянецька – вулиця Медова»

Вулиця Тростянецька – вулиця Архітектора Вербицького – вулиця Декабристів (у зворотному напрямку – вулиця Ревуцького) – проспект Миколи Бажана – Південний міст – вулиця Саперно-Слобідська – проспект Науки – Деміївська площа – проспект Валерія Лобановського – Севастопольська площа – вулиця Святослава Хороброго (Народного Ополчення).

Автобус № 36

«Вулиця Сирецька – станція метро «Дорогожичі»

Вулиця Кирилівська – Цукровий провулок – вулиця Сирецька – вулиця Ольжича – вулиця Олени Теліги – вулиця Юрія Іллєнка (у зворотному напрямку – вулиця Оранжерейна) – вулиця Дорогожицька – вулиця Олени Теліги – вулиця Ольжича – вулиця Сирецька – вулиця Кирилівська.

Автобус №50

«Вулиця Північна – залізничний вокзал Центральний»

Вулиця Північна – проспект Героїв Сталінграда – вулиця Героїв Дніпра – Оболонський проспект – проспект Степана Бандери – вулиця Олени Теліги – вулиця Юрія Іллєнка – вулиця Січових Стрільців – вулиця В’ячеслава Чорновола – проспект Перемоги – вулиця Старовокзальна – вулиця Жилянська – вулиця Симона Петлюри – Вокзальна площа.


У січні 2022-го у Києві вже запустили два нові автобусні маршрути – №57 і №105. Автобус №57 «Станція метро «Академмістечко» – авторинок «Чапаєвка» дублює схему маршрутного таксі №576, яке з 18 січня припинило роботу.

З 13 грудня 2021 року в Києві вперше за пʼять років почали реорганізацію маршрутів громадського транспорту. Під час розроблення пропозицій у КМДА використали поради експертів Світового банку, які вивчали транспортну мережу Києва.

Світовий банк, який досліджував транспорту систему Києва у 2015 році, порадив також продовжити лінію швидкісного трамвая з Борщагівки до Палацу спорту (зараз вона завершується на вулиці Старовокзальній). Цей проєкт мають реалізувати до 2025 року.

The Village Україна також розповідало про те, як Київ хоче прибрати маршрутки з доріг міста.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

ОБКЛАДИНКА: КМДА