Благодійний магазин «Ласка» разом із креативною агенцією Bickerstaff.356 запустили екопроєкт Laska Upcycle Merch.

У межах проєкту створюватимуть для українських компаній мерч зі старого одягу, щоб зменшити його перевиробництво.

Laska Upcycle Merch – мерч для брендів з одягу, який уже «прожив своє життя, перш ніж стати частиною чиєїсь корпоративної культури».

Компанія може замовити в «Ласки» власну партію мерча, і тоді команда магазину разом із Printostan нанесуть логотипи бренда фарбою на водній основі на худі, світшоти й футболки, які вже були вживані.

До проєкту долучилися 20 бізнесів, зокрема KAMA, «Планета Кіно», Comfy, Banda, Burger farm, «Косатка», Adje ProdBuro, Twiga, Chicco, AJAX і Bickerstaff.734.

Фото першої колекції зробили на сортувальній станції «Україна без сміття».

Про проблему мерча також зняли «комічно-драматичний дачний мюзикл».

Laska Upcycle Merch from bickerstaff.742 on Vimeo.

Автори проєкту пишуть, що одяг із символікою брендів становить велику частину текстильної промисловості світу, але його дуже рідко носять і часто викидають. Непотрібний одяг, який опиняється на звалищах, може розкладатися там кілька десятків років.


«Ласка» – благодійний магазин, де люди можуть віддати й купити вживані речі. Частина грошей за виручений товар іде на добрі справи. Команда «Ласки» вже передала на благодійність понад 1,2 мільйона гривень.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

ОБКЛАДИНКА Й ФОТО: «Ласка»