Міністерство цифрової трансформації затвердило єдині стандарти якості державного сервісу в Україні.

Відтепер понад 7 тисяч держорганів мають працювати, дотримуючись нових вимог. У Мінцифри кажуть, ці зміни мають забезпечити там клієнтоорієнтований підхід.

Тепер працівники держустанов мають:

  • шанобливо й тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу;
  • без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається;
  • уникати конфліктів з відвідувачами;
  • відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті; якщо відповідь потребує більше часу, попередити клієнта впродовж 1 хвилини;
  • підтверджувати отримання електронних листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, який опрацьовує їх;
  • щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, враховувати їхні зауваження для поліпшення сервісу;
  • безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення (наприклад, спілкуватися з іноземцями жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач, на прохання відвідувачів надавати документи збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля);
  • адаптувати простори очікування й обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту.

Нові стандарти обовʼязкові для ЦНАПів, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб і всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: Мінцифри