У Києві розробили типові схеми організації велосипедної інфраструктури, щоб уніфікувати таку інфраструктуру, повідомляє КМДА.

Схеми розробив велосектор департаменту транспортної інфраструктури та робоча група «Київська майстерня міста». Схеми вже взяли в роботу всі комунальні підприємства, що відповідають за влаштування велосипедної інфраструктури в місті.

У схемах запропонували рішення для розмітки велодоріжок під час влаштування «берлінських подушок», під час перетину трамвайних колій, рішення для відокремлення велосмуг від зони паркування, а також для влаштування велосмуг зустрічного руху. Ознайомитися зі всіма схемами можна тут.

За даними КМДА, за 10 місяців 2021 року веломережа міста збільшилася на 76,2 кілометра (завдяки новим велодоріжкам і велосмугам, збільшенню кількості смуг громадського транспорту, якими можуть користуватися велосипедисти). До кінця 2021 року облаштують велоінфраструктуру ще кількох вулицях.


У 2021 році в Києві ввели зони очікування для безпечного лівого повороту велосипедистів на перехресті, а також перші вулиці для спільного руху автомобілів і велосипедів.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: КМДА