Міністерство охорони здоров’я пояснює, що робити, якщо не вдається згенерувати COVID-сертифікат у додатку «Дія».

 Якщо ви отримали статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документа

Якщо ви робили запит через мобільний застосунок «Дія», спробуйте повторити його через портал «Дія», використовуючи свій електронний підпис для входу.

Якщо й портал «Дія» відповідає, що «Немає даних про вас», зверніться до сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із проханням перевірити ваші персональні дані, зокрема такі:

  • ПІБ українською й англійською.
  • РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, раніше – ідентифікаційний код).
  • УНЗР – це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру й допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.
  • Дата народження.
  • Актуальний номер телефону.

Якщо у вас є дитина віком до 18 років, то переконайтеся, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не ваші.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі, або збігів із профілем іншої людини.

 Якщо ви отримали статус «Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат

Треба звернутися до сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення, із проханням перевірити ваші персональні дані, як описано вище.

 Якщо ви отримали статус «На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат

Потрібно відновити «Дія.Підпис». Для цього рекомендують увійти до мобільного додатку або скористатися порталом «Дія», використовуючи електронний підпис для входу.

 Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом: «Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли»

Треба оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт «Дія».

 Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» із таким текстом: «Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення»

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат поки що неможливо. МОЗ працює над тим, щоб це стало можливим у майбутньому.

 Якщо ви отримали статус «Номер партії вакцини помилковий»

Потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення та вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із проханням позначити внесене як помилкове й додати дані повторно, без помилки.

 Якщо ви отримали повідомлення «На жаль, сталася помилка»

Треба звернутися до технічної підтримки порталу та додатку «Дія».

Якщо у вас є інші запитання про отримання сертифікатів, можна звернутися в контакт-центр МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 2019 або за посиланням. Також можна звертатися до служби підтримки «Дії».


COVID-сертифікати це документи в електронному чи паперовому вигляді, які містять інформацію про повну вакцинацію, негативний ПРЛ-тест на коронавірус чи про те, що людина перехворіла на COVID-19. Цей документ дозволяє вільно подорожувати до інших країн, які його визнають. Інформація в COVID-сертифікатах розшифровується за допомогою сканування QR-коду.

Поки українські COVID-сертифікати містять тільки інформацію про повний курс вакцинації. Але в Мінцифри обіцяють, що пізніше його можна буде отримати після негативного результату ПЛР-тесту або підтвердження про нещодавню хворобу. Українські сертифікати доступні в паперовому вигляді й електронному в «Дії» на iOS та Android. Їх визнав Європейський Союз.

В Україні також є «зелені» та «жовті» внутрішні сертифікати. «Зелений» підтверджує повну вакцинацію проти COVID-19, а «жовтий» – отримання першої дози вакцини.

Уже понад 1,8 мільйона українців уже отримали COVID-сертифікат у додатку «Дія». Ось пояснення, як згенерувати COVID-сертифікат у «Дії».

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі