Кабінет міністрів виділив 25 мільйонів гривень з бюджету на інформаційну кампанію щодо вакцинації від COVID-19 на телебаченні, повідомляє МОЗ.

Ці гроші передадуть Міністерству культури та інформаційної політики. Розроблення контенту координуватиме Міністерство охорони здоров’я.

До цього на телебаченні вже була реклама вакцинації, але в межах соціальної квоти. На думку голови МОЗ Віктора Ляшка, цього було недостатньо.


З березня до серпня 2021 року на телебаченні показували шість відеороликів про вакцинацію від COVID-19 у межах соціальної квоти та партнерства. За даними Nielsen Ukraine, за цей час тема охопила 19,3 мілійона глядачів, або 71% телевізійної аудиторії від 18 років.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі