У Києві розробили електронну систему для отримання спецперепусток в громадський транспорт, повідомляє КМДА.

Такі перепустки використовуватимуть під час можливого локдауну.

З 10 серпня в тестовому режимі запрацювала онлайн-система подачі заявок.
Нею зможуть скористатися підприємства та організації, що забезпечують життєдіяльність міста.

Як замовити перепустки

Для замовлення перепусток керівникам підприємств та фізичним особам-підприємцям потрібно:

  • заповнити електронну форму заявки;
  • отримати відповідь на електронну пошту.

Щоб отримати дозвіл, підприємствам потрібно обґрунтувати критичну необхідність працювати під локдауну.

Юридичні особи мають вказати код ЄДРПОУ, фізичні особи-підприємці – види діяльності відповідно до КВЕД (класифікація видів економічної діяльності).

Якщо керівник отримає позитивну відповідь, він повинен ввести повний список співробітників, вказати дані та номер транспортної картки «Київ Цифровий» кожного працівника.

Інформація про підтвердження або відмову у видачі спецперепусток працівників з'явиться в системі.

Як скористатися перепусткою

Щоб скористатися громадським транспортом, працівнику потрібно мати транспортну карту.

Працюватимуть картки трьох типів:

  • транспортна картка нового зразка;
  • транспортна картка старого зразка;
  • картка Киянина.

Перепустка запрацює автоматично. Перевірити її наявність працівник зможе самостійно, завантаживши на смартфон застосунок «Київ Цифровий» та додавши транспортну карту.


У КМДА повідомили, що станом на 10 липня передумов для введення локдауну у місті немає.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: КМДА