«Київський метрополітен» і «Київпастранс» просять у Київради підтримки з міського бюджету або підняти ціни на проїзд, щоб комунальні підприємства могли платити зарплати співробітникам і розраховуватися з підрядниками.

У заяві, адресованій до міського голови Віталія Кличка та депутатів Київради, ідеться, що через пандемію та скорочення кількості пасажирів метрополітен і «Київпастранс» понесли збитки. Щоб продовжувати платити зарплати співробітникам та утримувати рухомий склад, підприємства потребують додаткові кошти з міського бюджету. Як альтернативу пропонують підняти ціни на проїзд.

Тож метрополітен просить 1 мільярд 514 мільйонів гривень або перегляд тарифу на перевезення пасажирів. Собівартістю перевезення одного пасажира в метрополітені називають 20,04 гривні, а економічно обґрунтованим тарифом – 21,05 гривні.

У протилежному разі метрополітен може зменшувати кількість поїздів, скорочувати працівників і виплачувати зарплати в неповному обсязі.

«Київпастранс» просить в міськради 2 мільярда 477 мільйонів гривень. За його підрахунками, собівартість перевезень наземним транспортом становить 20,5 гривені, а міською електричкою – 71,72 гривні. Економічно обґрунтованим тарифом називають 25,18 гривні наземним транспортом і 78,9 гривні – електричкою.

Інакше метро та «Київпастранс» попереджають, що можуть суттєво скоротити кількість рухомого складу на маршрутах.

«Ситуація потребує негайного розгляду задля безперебійного перевезення пасажирів і виплати заробітної плати колективам», – підкреслюють у заяві.


Київське метро та наземний транспорт «Київпастрансу» продовжували працювати під час локдауну, коли проїзд був дозволений лише за спецперепустками й кількість пасажирів зменшилася.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: Марго Дідченко для The Village Україна