У центрі Києва, на вулиці Велика Васильківська, 13 біля PinchukArtCentre, з’явилася реклама Burger King із підписом «Скоро» та датою 17 квітня 2021 року.

Реклама Burger King на на вулиці Велика Васильківська, 13. Фото: Ігор Сухомлин

У такий спосіб онлайн-школа SKVOT разом із креативною агенцією ANGRY agency вирішили розказати киянам про майбутню лекцію глобального маркетингового директора Burger King Фернандо Мачадо.

Приміщення для рекламної кампанії надав київський ресторатор Ігор Сухомлин

Анонс лекції створений у дусі рекламних кампаній Burger King, які часто використовують нестандартні канали комунікації, кажуть у SKVOT. Ідею перетворити київську вітрину на афішу лекції попередньо затвердили з Фернандо Мачадо.

Перша в Україні онлайн-лекція Фернандо Мачадо відбудеться 17 квітня 2021 року. На ній директор із маркетингу розкаже, як створювати глобальні креативні кампанії. Тема лекції: Be afraid. Be very afraid. But do it («Бійтеся. Дуже бійтеся. Але робіть»). Реєстрація на захід уже відкрита та доступна за посиланням.


Фернандо Мачадо понад 7 років очолює комунікації Burger King. А за всю 25-річну кар’єру в його портфоліо є 160 каннських левів і звання одного з найвпливовіших маркетологів світу за версією Forbes.

SKVOT – онлайн-школа, яку запустили у вересні 2019 року. Там викладають експерти з дизайну, мистецтва, реклами та кіно.

ANGRY creative agency – креативна агенція, яка створює бізнес-комунікації.

Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – дізнавайся про нові заклади міста першим.

Обкладинка й фото: Ігор Сухомлин, Facebook