Із 1 квітня на семи вулицях Києва мали дозволити швидкість 80 км/год, але цього не станеться, повідомляє КМДА.

Підвищити дозволену швидкість з 50 до 80 км/год мали на вулицях:

  • проспект Шухевича (від Північного мосту до вулиці Бальзака);
  • вулиця Набережно-Рибальська (від Гаванського мосту до вулиці Електриків);
  • Наддніпрянське шосе;
  • Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);
  • Столичне шосе (до вулиці Академіка Заболотного);
  • вулиця Саперно-Слобідська (від вулиці Грінченка до Південного мосту);
  • проспект Бажана (від Південного мостового переходу до Харківської площі).

Загалом у повідомленні КМДА йдеться про скасування підвищення швидкості до 80 км/год на 17 вулицях. Згідно з рішенням Київради за 2018 рік про сезонний дозвіл підвищення швидкості (з 1 квітня до 1 листопада), до вищезазначених вулиць додаються:

  • проспект Перемоги (від Повітрофлотського шляхопроводу до вулиці Чорнобильської);
  • Велика Кільцева дорога (від вул. Міської до перетину з вулицею Газопровідною та від вулиці Газопровідної до Мінського проспекту);
  • вулиця Міська (від вулиці Стеценка до Гостомельського шосе);
  • Кільцева дорога (від проспекту Перемоги до вулиці Трублаїні);
  • Автодорога Р-69 (від вулиці Озерної до межі Києва);
  • проспект Бандери (від проспекту Оболонського до Московського мосту);
  • проспект Броварський (від проспекту Визволителів до вулиці Братиславської та від вулиці Кіото до кордону Києва);
  • бульвар Перова (від вулиці Воскресенської до вулиці А. Навої);
  • вулиця О. Теліги (від вулиці Ольжича до вулиці Кирилівської);
  • проспект Соборності.

Жодна з цих 17 вулиць наразі не відповідає необхідним критеріям безпеки для підвищення швидкості руху, кажуть у КМДА.

Причини скасування дозволу на швидкість 80 км/год:

  • на цих вулицях високий ризик ДТП: за 3,5 роки через аварії тут загинули 182 людини (1/3 усіх загиблих у ДТП в Києві), травмувалися 1789 (1/5 всіх травмованих);
  • проти підвищення швидкості виступає велоспільнота;
  • уздовж цих вулиць розміщені заклади масового відвідування громадян і зупинки громадського транспорту без заїзних кишень.

«Кодекс України про адмінправопорушення передбачає відповідальність лише в разі перевищенні встановленої швидкості руху більше ніж на 20 км/год. Ще 2 км/год є технічною похибкою, яка не враховується. Отже, ідеться про дозвіл рухатися із швидкістю до 102 км/год у населеному пункті», – пояснюють у «Центрі організації дорожнього руху».

Додають, що в європейських містах узагалі є тенденція до зниження дозволеної швидкості руху до 30 км/год.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: Костянтин Гузенко для The Village Україна