Від майбутньої станції метро «Мостицька» до станції «Сирець» прорили 792 метри правого перегінного тунелю, повідомили The Village Україна в київському метрополітені.

Також продовжують виносити за периметр будівництва інженерні мережі: газові труби, водовід, каналізацію, телефонні мережі.

У метрополітені зазначили, що за умовами договору орієнтовна дата запуску станції «Мостицька» та «Проспект Правди» – IV квартал 2021 року. Але ця дата була визначена за умови відсутності форс-мажорних обставин. Такими форс-мажорними обставинами в метрополітені назвали пандемію COVID-19 і карантинні обмеження. Утім нових дат відкриття перших станцій у метрополітені не назвали.

Будівництво метро на Виноградар. Фото: «Київметробуд»

Київський урбаніст Віталій Селик у коментарі The Village Україна сказав, що більш імовірною датою завершення будівництва першої черги лінії метро на Виноградар є кінець 2022 року.

Також у метрополітені розповіли, що коштів на другу та третю чергу будівництва метро на Виноградар у 2021 році не передбачили.


«Метро на Виноградар» – умовна назва проєкту будівництва нових станцій київського метро по зеленій гілці від «Сирця» до житлового масиву Виноградар, яке почалось у березні 2019 року. На першому етапі мають побудувати дві станції: «Мостицька» та «Проспект Правди» (обидві станції – мілкого закладення). Довжина нової ділянки лінії – 3,7 кілометра.

Продовження «зеленої» гілки метро будують закритим і відкритим способом. Закритим способом будують тунелі від станції «Сирець» до «Мостицької», це загалом 1,3 кілометра. Від станції «Мостицька» до «Проспекту Правди» лінію будуватимуть відкритим способом, це 2,4 кілометра. Для цієї ділянки вперше в Києві використають технологію двоярусних тунелів: потяги курсуватимуть один над одним.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі