Українська студія з розроблення фільтрів для соцмереж FFFACE.ME запустила платформу FFFACE SOCIAL, яка дозволяє пожертвувати гроші на благодійність, знявши сторіз.

Проєкт передбачає колаборцію брендів і соціальних ініціатив: студія щомісяця буде створювати соціальний Instagram-фільтр, а бренд-партнер перераховуватиме кошти за кожне використання цього фільтру в один із благодійних фондів, який він хоче підтримати.

Користувачі згадуватимуть бренд у своїх сторіз, це даватиме йому охоплення. Тобто що більше сторіз з благодійним фільтром зроблять користувачі Instagram, то більше відміток отримає бренд і то більшу суму перерахує на благодійність.

У такий спосіб соціальний проєкт може донести свій меседж і зібрати кошти, бренд – отримати охоплення та PR, а споживачі – стати благодійниками, не витрачаючи власних коштів.


У межах FFFACE SOCIAL вже реалізували кейси з фондом «Життєлюб», «Не така як інші вона», а також запустили Instagram-флешмоби на соціальну тематику для UAnimals, Агентів крові та Маршу Жінок.

Instagram-фільтр на підтримку UAnimals

Загалом фільтри FFFACE SOCIAL зібрали понад 6 тисяч гривень на благодійність, отримали 22 згадки в пресі, а їх загальне охоплення – понад 900 000 тисяч осіб.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото: FFFACE.ME