Реалізація проєкту приміських поїздів City Express у Києві коштуватиме приблизно 10 мільярдів гривень, сказав керівник філії «Пасажирська компанія» УЗ Олександр Перцовський в інтерв’ю Ліга.net.

Реалізація проєкту передбачає оновлення рухомого складу, залізничної інфраструктури та платформ, будівництво депо й ІТ-розробки.

Щоб відновити один потяг, треба приблизно 5060 мільйонів гривень. Для Києва орієнтовно потрібні дев’ять потягів, тобто витрати становитимуть 450500 мільйонів, пояснив Перцовський.

«Якщо знайдемо додатковий ресурс, можливо, відновимо ще 25 складів. Для закупівель потрібні вже зовсім інші гроші. Один склад міського електропотяга коштує 911 мільйонів євро. За розрахунками, щоб налагодити якісне сполучення, треба ще майже 20 поїздів. Ми планували отримати їх завдяки модернізації та ще 20 нових. Тобто потрібно ще приблизно 200 мільйонів євро», каже він.

Ілюстрація «Укрзалізниця»

Ще приблизно 2,5 мільярда гривень необхідно на оновлення платформ, облаштування бар’єрів тощо. Будівництво нового депо для обслуговування потягів коштуватиме 23 мільярди гривень. 

«І останнє  ІТ, тому що має бути справді єдиний квиток і єдина можливість керувати рухом у цьому сегменті. На це можуть піти десятки мільйонів гривень. Тож у підсумку приблизна цифра – 10 мільярдів гривень», уточнив Перцовський.


Проєкт приміських електричок нового типу City Express президент України анонсував 22 лютого. Перший етап передбачає запуск у передмістях Києва, Харкова та Дніпра. 

Про цей проєкт в «Укрзалізниці» говорили й раніше. У липні 2019 року вартість його реалізації в Києві оцінювали в 4 мільярди гривень. Тоді йшлося про повне оновлення рухомого складу міської електрички та 47 станцій. Згідно з планом інтервал між електричками в пікові години має бути 1015 хвилин.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: Сергій Даніш, Facebook