Кабінет міністрів подав до Верховної Ради законопроєкт №4583, мета якого прибрати з вулиць українських міст старі маршрутки.

«Для цього ми взагалі міняємо підхід і пропонуємо замість незавжди прозорих конкурсів на маршрути почати закуповувати транспортну послугу через ProZorro», – пояснив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

За його словами, після ухвалення законопроєкту від перевізників вимагатимуть використовувати комфортні автобуси з GPS-трекерами та валідаторами для електронної оплати.

Обкладинка: маршрутне таксі біля станції метро «Академмістечко», Київ. Фото: Андрій Баштовий для The Village Україна

Законопроєкт «Про внесення змін до деяких законів України щодо суспільно важливих послуг з перевезення пасажирів автомобільним та міським електричним транспортом» уже опубліковано на сайті парламенту. Зокрема, він передбачає:

  • тариф на проїзд буде встановлювати організатор перевезень (місцеві держадміністрації) з урахуванням економічно обґрунтованих витрат. Переглядається тариф у разі подорожчання палива більш ніж на 10% і збільшенням інших витрат, що не залежать від перевізника.
  • перевізники зобов’язані видавати пасажирам квитки на проїзд.
  • якщо водій відмовляється від перевезення пільговиків, це тягне за собою відповідальність.
  • із 1 січня 2025 року всі автобуси мають бути пристосовані для перевезення пасажирів з інвалідністю, насамперед тих, які пересуваються на візках. Для пасажирів із порушенням зору в салонах мають бути звукові оголошення про номер маршруту й кінцеву зупинку, а для пасажирів із порушеннями слуху повинні передбачити текстові (або візуальні) системи інформування.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі