Волонтерська організація «Агенти крові» запускає фотопроєкт, щоб звернути увагу на донорство.

Протягом трьох місяців зими фотографуватимуть донорів в Інституті Амосова в Києві.

Як реквізит для фотозйомок обрали гемакон (контейнер для донорської крові). Він буде наповнений глітером. Слоган акції – «Кров не червона. Кров чарівна».


«Агенти крові» та київська пекарня Bakehouse запустили cпівпрацю, щоб зібрати кошти для створення застосунку для донорів крові. Для цього пекарня створила й почала продавати новий вид печива. 30 гривень з кожного пакунка печива йдуть на розробку мобільної програми для донорів.

З серпня 2015 року «Агенти крові» залучили близько 5000 донорів. Волонтери організації чергують у трьох центрах крові столиці (щовівторка – в Інституті серця на лівому березі, щосереди – в «Охматдиті», щочетвер – в Інституті Амосова).

The Village Україна розповідав, як стати донором крові в «Київському міському центрі крові».

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

обкладинка й Фото: «Агенти крові»