Три британські бренди: Nestlé, Nescafé Dolce Gusto і Jacobs Douwe Egberts об’єдналися, щоб створити першу національну схему переробки кавових капсул, повідомляє The Guardian.

Місцевим органам пропонують забезпечити збір кавових капсул для переробки. Споживачі матимуть змогу їх здати в 6500 пунктах прийому або просто під домом, якщо товар був придбаний онлайн. 

Щороку в усьому світі використовується 20 мільярдів кавових капсул. З них –приблизно 14 мільярдів продає Nespresso. Капсули складаються із пластику, фольги й алюмінію. Для того, щоб вони розклалися в природі, треба приблизно 500 років.

З початком пандемії рівень споживання кави зріс. Наприклад, у Великій Британії щодня випивають більше 95 мільйонів чашок кави. Тож і зросла торгівля кавовими капсулами. До кінця 2020 року в Британії продаж капсул сягне 260 мільйонів фунтів стерлінгів. У 2018 році цей показник становив 210 мільйонів фунтів стерлінгів.

Водночас більше третини (35%) людей, які використовують кавові капсули, не знають, що їх можна переробляти. А дев’ять осіб з десяти повідомляють про бажання мати можливість переробляти використані капсули.

Тому бренди-засновники схеми переробки кавових капсул закликають конкурентів підтримати їхню екоініціативу.


 У 2018 році в Братнії розглядали можливість запровадити мито за використання одноразових горнят для кави в кав’ярнях. Збір додаткових 25 пенсів (більше 9 гривень) назвали «податком на лате» (latte levy).

 У жовтні 2020 року у Великій Британії заборонили використання й постачання пластикових соломинок і мішалок, а також ватних паличок.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі