Археологічний музей Києва отримав нову айдентику. Її розробила київська дизайн-студія «Луч».

Новий логотип музею – це абревіатура АМ. Витягнуті обриси лого нагадують форму бивня, який є одним із найбільш іконічних предметів музейної колекції, пояснюють дизайнери.

Айдентику побудували навколо артефактів музею та кольорового зонування. У дизайні використали поєднання текстових повідомлень і візуальних елементів.

Кольори теж не випадкові, кажуть дизайнери. Наприклад, червоний віддтінок – це колір охри, яку українці використовували в ритуалах та обрядах, а блакитний – колір просторового оформлення останнього залу музею. Він присвячений давнім слов’янам і Київській Русі.

Метою проєкту було осучаснення музею та збільшення його привабливості серед молоді.


Археологічний музей розташований у будівлі Національного науково-природничого музею на вулиці Богдана Хмельницького, 15. Його створили в 1966 році як науковий відділ Інституту археології. А 19 травня 1969 року він почав працювати як музей для відвідувачів. Зараз у музеї чотири зали площею 500 м². Там представлено приблизно десять тисяч предметів. Вони показують історію України від моменту появи першої людини до пізнього середньовіччя. 

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка й фото: дизайн-студія «Луч»