Музей історії міста Києва отримав нову айдентику від студентки Projector Юлії Строй. Вона проходила річний курс Graphic Design Fundamentals у школі.

«За 2 місяці вона занурилася в історію музею, вивчила конкурентів і потреби цільової аудиторії, провела чимало глибинних інтерв’ю та врешті зрозуміла, яким аудиторія хоче бачити сучасний музей», – розповіли в Projector.

Юлія Строй / Projector 

Раніше в музею був лише логотип, а тому розробку нового візуального стилю почали з нуля. Музей отримав нові логотип, афіші та брендинг з новими кольорами.

Дизайнерка Юлія Строй намагался зруйнувати стереотип про холодний і відсторонений музей, зробити його образ більш відкритим та довести, що він може бути майданчиком для комунікації.

«Музей Києва – це не одна будівля, а десять різних філій, які розташовані в восьми різних локаціях. У нас не було завдання створити різні логотипи, тому що кожен філіал унікальний. Але надважливим було через айдентику центрального музею донести, що існують й інші філії та експозиції», – коментує дизайнерка.


Будинок-музей Михайла Булгакова, розташований на Андріївському узвозі, оновив свій дизайн-код.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі