Парламент ухвалив у першому читанні законопроєкт про перехід із паперових на електронні трудові книжки, пише УНІАН.

Найближчі 5 років можна використовувати два варіанти трудової: і паперовий, й електронний.

Інформацію про трудову діяльність до державного реєстру можна буде внести через сайт електронних послуг Пенсійного фонду. Для цього будуть потрібні скановані або оцифровані копії документів: паспорту, трудової книжки, довідки.

Дані вноситимуть працівник і роботодавець, використовуючи електронний підпис. Після цього паперовий варіант трудової книжки роботодавець має віддати працівнику.


У 2019 році уряд підтримав ініціативу Мінсоцполітики щодо переведення трудових книжок в електронний формат.

 Запровадження електронної трудової дає такі переваги:

  • не треба збирати довідки для підтвердження свого трудового стажу, якщо втратили книжку.
  •  пенсії та соціальні виплати поступово почнуть призначатися автоматично.
  • зменшить навантаження на роботодавців і ФОПів.
  • спростить пошук та оформлення людей на роботу.
  • полегшить оформлення пенсійних витрат: усі дані вже знатиме Пенсійний фонд.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі