Молодий театр відкрив сезон в оновленому візуальному стилі, який розробили студенти школи Projector.

«Процес був нелегким: обговорення, суперечки, підбір нових кольорів, шрифтів. Водночас ми хотіли залишитися впізнаваними для наших постійних глядачів», – пояснив директор театру Андрій Білоус.

У новому стилі збережений основний символ — скульптура захисниці театру на фасаді будівлі. Її образ став новим логотипом і базою для айдентики.

Основний прийом редизайну — рамка з логотипом у лівому верхньому кутку, який ніби виходить за її межі. Для напису на логотипі розробили окремий шрифт.

Для розрізнення кількох сцен дизайнери підібрали шість кольорів: синій і бежевий для основної сцени, сірий і рожевий для камерної, салатовий і жовтий для мікросцени.

Також у театрі розробили нову навігацію, мерч, оновили соцмережі та рекламні носії.

А компанія FFFACE розробила для театру дві маски в Instagram.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото: Молодий театр