Державна архітектурно-будівельна інспекція України не дозволила будувати поблизу станції метро «Лісова» торгово-розважальний центр.

Не дозволили, тому що проєкт не відповідає Генплану Києва: не забезпечено потрібну кількість паркувальних майданчиків, розрахунок класу наслідків робили на підставі площі ТРЦ на 141 тисячу м², коли в звіті проєкту – 171 тисяча м². Також не надано фотокопію договору підряду на здійснення технічного нагляду.

Територія майбутнього ТРЦ від Дарницької РДА виділена червоним / Дарницька РДА

Ділянка, де хотіли будувати ТРЦ, перебуває в оренді ТОВ «Женсан»: Київрада передала її компанії в 2004 році, повідомляють «Наші Гроші». Частину ділянки займає лісосмуга (раніше це були землі лісового фонду, тепер – запасу житлової та громадської забудови). Будівництво там у 2018 році дозволив Окружний адмінсуд Києва.

Проєкт Lisova Mall від NAIUkraine / NAIUkraine

За даними Retailers, попри те, що право на ділянку належить «Женсан», у 2019 році будувати ТРЦ почала Mandarin Plaza девелопера Вагіфа Алієва (Lavina Mall, Blockbuster Mall, Ocean Mall). За даними видання «Наші Гроші», власники «Женсан» є бізнес-партнерами Вагіфа Алієва. Сам Алієв потім підтвердив, що будує біля «Лісової» новий ТРЦ.

Майбутній ТРЦ мав називатись Lesnaya Mall (та після скандалу з назвою вирішили, що називатись буде Lisova Mall). Площа його мала складати 300 тисяч м², а розташувати хотіли між Броварським проспектом і вулицею Кіото. Наразі будівництво ТРЦ Lisova Mall не просувається.

Візуалізація ТРЦ від Дарницької РДА / Дарницька РДА

Свій проєкт ТРЦ в 2019 році представила Дарницька РДА: він теж мав розташовуватися на тій же локації та відрізнявся від проєкту Алієва.

А «Київський метрополітен» запропонував з’єднати станцію метро «Лісова» з майбутнім ТРЦ: хочуть облаштувати наземний пішохідний перехід. Реконструкцію хотіли почати в 2020, а закінчити в 2023 році.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі